osvitka z LCD displeje - je to nesmysl?

JD jirkonf@seznam.cz
Čtvrtek Leden 10 15:15:21 CET 2008

To je pravda. Rozliseni nebude tak vysoke jako u tisku. Stejne by me zajimalo
jestli by to bylo pouzitelne treba aspon na bastleni, tedy zadne mrnave IO v
SMD, ale treba na klasicka DIL pouzdra.

Namatkou sem zkusil otevrit pdf s navrhem PCB z teto konstrukce:
http://hw.cz/teorie-praxe/konstrukce/art2134-levny-lcd-teplomer.html

kdyz dam velikost v adobe readeru na 100% (a skutecne velikost sedi, kdyz
prilozim IO tak sedi pajeci body), tak se slevaji cestu pro pripojeni LCD
(pomerne huste) a ten spoj protazeny mezi piny PICky je velmi tenky a zrejme
by se odleptal. Jinak to vypada relativne OK, ale jak sem rikal, s vyrobou
PCB fotocestou nemam zadne zkusenosti, je to jen napad.

Screenshot jak to vypada na monitoru (1024x768):
http://pantercrew.wz.cz/_/pcbscreen.png

JDrozd
---