Merici pristroje k PC.

Ing. Pavel Poucha papouch@papouch.com
Čtvrtek Leden 10 12:30:22 CET 2008

AR takové vyšlo a taky knížka v BENu. Ale napřed bych se zamyslel nad
software pro PC. Protože pod XP a Vistami zvlášť už tyto věci chodit
nebudou. Snad s nastavením vyhrazeného portu, to v XP lze, pod Vistami
netuším...

Takže nejdříve bych si na LPT dal LEDku a zkusil s ní zablikat, než bych se
pustil do dalšího bastlení.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel