Merici pristroje k PC.

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Čtvrtek Leden 10 12:26:04 CET 2008

Taky k tomu vysly nejmin dve knizky od Kainky (ci jak se jmenuje), tam byl
pripojeny TLC549 a byl tam k tomu i nejaky software.

Ale stejne mi to prijde trochu nesikovne, to je sice pravda ze PC ma
obrovsky vypocetni vykon, ale tady jaksi neni co pocitat, tady je potreba
A/D prevod a ten to PC nema (pokud tedy nepocitam zvukovku, ale tam zas
prekazi kondiky na vstupu). A s tim MCU je to tak jednoduchoucke a v
podstate i 100% funkcni, zatimco s temi prevodniky primo rizenymi z portu uz
to tak moc jiste neni a to co bude chodit na jenom PC jinde chodit nemusi.

Vlastne kdyz nad tim tak premyslim tak jsem neco takoveho delal, kolega
vymyslel ze by si udelal expozimetr z PALMa, tak jsem mu k tomu delal
prevodnik, byl tam tusim 12F675 ktery meril napeti na fotodiode a po seriaku
(softwarove generovanem) posilal data. Kdyby o to byl zajem, snad bych to i
nekde vyhrabal.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Radek Sztwiorok
Sent: Thursday, January 10, 2008 12:14 PM
To: HW-news
Subject: Re: Merici pristroje k PC.

Matne si vzpominam ze kdysy v modre rade AR vyslo cele cislo venovane mereni
pomoci PC a LPT portu.Byla tam merici karta i zdroj pokud mne pamet
neklame.Matne si vzpominam ze  tam pouzivali jako prevodnik MDAC08 tak  to
uz bude asi dosti davno.Pokud by byl zajem tak to doma dohledam.Programy k
tomu byly psane v TP.
Radek