rozhovor o havarii v JE

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Leden 6 00:47:40 CET 2008

Zvýšenou radiaci mohli naměřit spíš až když přeletěl ten radioaktivní mrak,
ne? To že "západní Evropa" věděla, že se něco děje, samozřejmě vím, ale
jestli mám správný informace, tak u nás se to prostě tutlalo, byl krásný
květnový den, všichni venku a nad námi radioaktivní mrak. Takže mě docela
udivuje, že na Slovensku se o tom nějak mluvilo nebo obecně vědělo a lidi
věděli, že je v ovzduší zvýšená radiace...
Každopádně tato věta z článku: "Nechápali sme, čo sa deje, až okolo obeda
sme sa dopočuli, že buchol Černobyľ." je absolutní kravina. O Černobylu
nikdo nevěděl, v té době ještě Rusové vše tajili...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death