rozhovor o havarii v JE

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Leden 6 00:33:50 CET 2008

zvysenu radiaciu namerali takmer okamzite po celej europe, len sa asi
nevedelo presne co sa stalo. Co som v robote pocul od kolegov problemy
boli aj v cerne, zaregistrovala sa v areali zvysena radiacia a niektore
masiny (hlavne tie s velmi vysokym napatim) zacali trpiet niekolko
nasobne vyssou frekvenciou elektrickych prierazov koli ionizacii vzduchu.
b.