Opravdovi znalci si delaji i elektronky doma

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Leden 5 11:44:49 CET 2008

toto skor vyzeralo na kompletny bake-out. Ohrieval vsetko vo vnutri. Pri
vysokych teplotach sa uvolnuju zbytkove plyny z materialov, to sa
odcerpava a ked sa zastabilizuje vakuum tak sa to uzavrie a aktivuje sa
gater ktory tam to vakuum uz udrziava.
U elektroniek sa to da vypiect az do oraznova, ale nech vam david b.
porozprava ako vypekali jeho velmi krehke transformatory do lhc :-)
b.