[OT] klimatizace do baraku

Jaroslav Buchta jardabuc@seznam.cz
Sobota Leden 5 09:46:33 CET 2008

Mam asi srovnatelny barak, polystyren mam 10cm ale zatim v kulne ;-),
porotherm 40 hole cihly a pri 0stC tech 6kW staci na dosazeni 21stC tak
ve 2/3 baraku, takze po izolaci bych tech 5,5kW videl realne aby ta
teplota byla vsude... Neizolovane jsou jen obvodove steny, podlahy a
stropy jsou uz hotove. Pri tech 15stC muze hrat roli ohrev slunickem
zvenku, coz ted treba vubec nehrozi.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Simek
Sent: Saturday, January 05, 2008 9:39 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] klimatizace do baraku

On Sat, 5 Jan 2008, Martin Zaruba wrote:

> Pro srovnani: mam dum o zastavene plose 150 m2, prizemi, podkrovi. 44
> heluz+8cm polystyren. TC ma pri 0stC venkovni teploty vykon 12 kW a
> pozadavek tepla vcetne ohrevu TUV je pri teto teplote 5,9 kW, z toho
> ohrev TUV dela cca 0,4 kW, za den je tedy dodany vykon cca 140 kWh, z
> toho pro TUV 9,6 kWh. Pri venkovni teplote 15stC je pozadavek na
> topeni a TUV priblizne stejny, t.j. 2x0,4kW. Vykon TC je pri teto
> teplote cca 17kW.

Jen takove rypnuti - predpokladam vnitrni teplotu 22stC - pri venkovni
teplote 15 stC (rozdil 7stC) je potrebny topny vykon 400W, pri venkovni
teplote 0stC (rozdil 22stC) je potrebny topny vykon 5500W ? Ta tepelna
izolace ma nelinearni tepelnou vodivost ? Tomu udaji pri 15stC bych
veril ale tech 5.5kW pri 0stC se mi zda na takhle dobre zaizolovany
barak nejak moc :-)

> Martin Zaruba

-*