Mechanicke upevneni 400VA toroidu

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pátek Leden 4 00:54:42 CET 2008

Na neco podobneho jsem se ptal v Semicu a v Tronicu ale nemaji to.
Muzete mi poradit kde by se to dalo sehnat?

Diky

________________________________

	From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Karel Musil
	Sent: Friday, January 04, 2008 12:13 AM
	To: HW-news
	Subject: Re: Mechanicke upevneni 400VA toroidu

	Ano je mozne pouzit treba hlinikovy plochac. Ale daji se koupit
specielni podlozky pro uchyt toroidu. Tyto jsou v miste diry v toroidu
konicke a v miste dosedani na toroid ploche. Takze sami vystreduji.
Dodavaji se k nim i pryzove podlozky. Vzdy je potreba neco mekkeho aby
nedoslo k poskozeni vinuti.

	zdravi
	Karel Musil