Mechanicke upevneni 400VA toroidu

Karel Musil hw.kmusil@gmail.com
Pátek Leden 4 00:12:50 CET 2008

Ano je mozne pouzit treba hlinikovy plochac. Ale daji se koupit specielni
podlozky pro uchyt toroidu. Tyto jsou v miste diry v toroidu konicke a v
miste dosedani na toroid ploche. Takze sami vystreduji. Dodavaji se k nim i
pryzove podlozky. Vzdy je potreba neco mekkeho aby nedoslo k poskozeni
vinuti.

zdravi
Karel Musil