zaloha 3,3V baterii naposled

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Čtvrtek Leden 3 19:04:49 CET 2008

Jestli tam je CPU tak mu nastavte, ať se uspí o něco dříve např. při
3.3V (podle baterky) a ono to pak bude brát tak málo, že to vydrží dokud
se napájení neobnoví. Samo záleží, jak dlouho to má vydržet, jak se to
pak zapne nebo jak odpojit ostatní periferie (lze použít stabilizátor se
step-down) atd. Nebo tam zapojit šikovně komparátor s hysterezí a
MOSFET (ale zde je problém vlastí spotřeba komparátoru). Nebo tam dát
nějaký šikovný obvod od MAXIMu.

OH