osvit DPS s ortutovou vybojkou

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Únor 28 09:43:22 CET 2008

Tento problem jsem taky onehda resil. Proste od jednoho krasneho dne
se to zacalo chovat takto. Na vine byla prilis studena vyvojka (az
dodatecne jsem si uvedomil souvislost, ze problemy zacaly s prichodem
zimy a kdyz se mi nechtelo 'jen kvuli vyvolani/vyleptani DPS - zatopit
v dilne) :)
Takze zkuste zvysit teplotu (pozor, tim nemyslm jim mit opravdu
horkou, to pak je bleskovka i toho neosviceneho:) Proste nejakych 25
stupnu.
Marek