osvit DPS s ortutovou vybojkou

Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Čtvrtek Únor 28 09:34:54 CET 2008

zdravim,
nerabotajet to v tom zmysle, ze sa mi stale nedari uplne odplavit lak po osvite, stale mi trochu (fleky) zostava tam, kde nema byt

vyvolavam v litri vody a 6.6g (hmotnost 10korunacky ;-)) hydroxidu, cele to trva o dost dlhsie ako 3min, minimalne 5min

co sa tyka pauzaku, len jednoduchu potlac som pouzival doteraz, nevidel som zmysel nejako to upravovat

vytvrdzovanie ma napadlo, nastriekal som vcera jeden kus a mam ho odlozeny, dnes mu dam este 2x15 min a uvidime

pre weka: pauzak pouziva vela ludi, tam problem asi nebude ale ten sacok a jeho filtracia - toto ma nenapadlo

vdaka za rady, cez den sa odreagujem na sw a vecer idem zase skusat

p.rosko