OT: vozitko pro deti

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Pondělí Únor 25 17:26:45 CET 2008

No ten motor je vysokootackovy ;-) a ty plastove prevody delaji kraval,
zase to ma tu vyhodu ze se tim da brzdit z kopce a kolecko se neblokuje
pri vypnuti stavy tak jak u snekoveho prevodu.
Jelikoz to neni odperovane tak kodrcani neni prijemne, ale po 30
minutach motorkar na nekvalitnim okruhu  jsem se pak pri cystupovani
nezvedl ;-) jak jsem byl dolamany.
KOlecka jsou z tvrdeho plastu , takze nekdy to ma problem se rozjet a na
asflatu se protaci.
Ale za ty prachy ??? Koupil bych toto a perovani a jine specialitky bcyh
tomu dodelal jako tunning.
LK