OT: vozitko pro deti

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Únor 25 16:41:39 CET 2008

Jo presne, ted jste na to kapnul, mam casu ze nevim co s nim, hlavne tak
mezi druhou a patou hodinou ranni.. :-)))))

Casu fakt moc nemam (asi jako kazdy), ale zase clovek musi urvat obcas
chvilku a trochu se s deckama vyblbnout, hlavne te dokud jsou maly. S tim
vozitkem to vzniklo tak nejak nahodne, mame v kulne starou nefunkcni
sekacku, kluk se mne kdysi ptal co s nim budeme delat, a ja mu naivne
odpovedel ze ji vyhodime ale motor a ty kolecka ze bysme mohli oddelat, ze
se treba budou na neco hodit. No a on se toho chytnul a pry na co, a ja blb
mu slibil ze z toho udelame nejake auto a on mne od te doby uhani. :-)

Kupovat to nechci, ja vim ze to moc nestoji ale kluk je taky takovy kutil a
pocitam ze se u toho zabavime oba a on se neco priuci, navic ani neni cilem
nejaky hotovy top-design model, proste neco jednoducheho ale aby to aspon
trochu jelo samo, na nejako to blbnuti na zahrade.

Dusan Dolezal