Notebook Acer Aspire 2920Z.

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Únor 25 16:20:31 CET 2008

My jsme prodali odhadem 50 kusů Acerů různých typů, víc jak 100 HP a řádově
několik kusů ostatních značek. Ve srovnání s HP jsou Acery výrazně
poruchovější, i když se jich prodalo míň (což je důsledek právě té
poruchovosti). Dále pak byly opravdu hodně problematický levný Lenovo
(prodalo se okolo deseti kusů a z toho 3x vadná základní deska (2x v záruce)
a jedna vadná klávesnice a mechanika), s těma dražšíma problémy nebyly.
Uvádět tady koupi jednoho nebo dvou Acerů je značně nereprezentativní vzorek
a vyvozovat z toho kvalitu celé značky je trošku mimo...

PS: Taky tady máme čtyři Acery, který fungují už několik let bez problémů,
vozí se na různý prezentace a podobně, ale rozhodně podle toho nevyvozuju,
jak je to skvělá značka. Ne po tolika návštěvách autorizovanýho servisu
Acer...

PPS: LCD od Aceru jsou ještě větší krámy než ty notebooky, z asi padesáti
koupených jich šlo asi půlka na reklamaci nebo do popelnice.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death