Notebook Acer Aspire 2920Z.

Galloth lordgalloth@gmail.com
Pondělí Únor 25 15:56:57 CET 2008

Ja osobne acer mam a nemuzu si stezovat. Posledni dobou je sice trochu
hasitejsi vetracek, ale vzhledem k tomu, ze pocitam projekty BOINC
(vytizeni procesoru je 100% od zapnuti do vypnuti) tak to mu to
nevycitam. Tenhle mam rok. Predchozi notebook jsem mel dva roky, take
acer a pak jsem se ho zbavil a koupil novej. Problemy s nim nebyly,
ale uz mi nestacil vykonove. Co vim, tak stale jeste funguje a
mechanicke problemy nema. Takze ja osobne bych se aceru vubec nebal.

Honza K