RE: Embedded aplikace, návrh, programování....

Říha Ondřej ondrej.riha@hospimed.cz
Sobota Únor 23 13:33:46 CET 2008

Rozhodně by mě ty desky zajímaly... budu rád za info.

Co přesně si mám představit pod pojmem preengeneering sampl?

A případně Tvůj názor na tu desku dragonfire na kterou jsem posílal odkaz?

Díky Ondra

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of David Vrbicka
Sent: Saturday, February 23, 2008 8:07 AM
To: HW-news
Subject: Re: Embedded aplikace, návrh, programování....

zadal jsem oficialni dotaz, je mozne ze se jednamo o preengeneering sampl

tehle kit zname .... kdyby jste chtel schema vcetne plosneho spoje mohu Vam ho zaslat :-)
cena procesoroveho modulu se pohybuje tusim neco nad 130EUR a cena spodni desky nad 160EUR

taky je to jedna z moznosti, jalk jsem psal moznosti je mnoho, tahle ma vyhodu v tom ze se jedna o velkeho vyrobce ktery se zameruje na dlouhodobou vyrobu
treba u PowerPC co s nima ted zaciname je zarucena vyroba 10 let :-)

jsou firmy co vam desku navrhnou za 500 000KC a jsou firmy co  to udelaji za 100 000KC a rozdil mezi deskama nebude zadny
obe budou bezvadne chodit a vy uz jen budete zadavat desku do vyroby

David