=?UTF-8?Q?Re:_Embedded_aplikace, _n=C3=A1vrh, _programov=C3=A1n=C3=AD....?=

David Vrbicka david.vrbicka@klikni.cz
Sobota nor 23 08:07:00 CET 2008

zadal jsem oficialni dotaz, je mozne ze se jednamo o preengeneering sampl

tehle kit zname .... kdyby jste chtel schema vcetne plosneho spoje mohu Vam
ho zaslat :-)
cena procesoroveho modulu se pohybuje tusim neco nad 130EUR a cena spodni
desky nad 160EUR

taky je to jedna z moznosti, jalk jsem psal moznosti je mnoho, tahle ma
vyhodu v tom ze se jedna o velkeho vyrobce ktery se zameruje na dlouhodobou
vyrobu
treba u PowerPC co s nima ted zaciname je zarucena vyroba 10 let :-)

jsou firmy co vam desku navrhnou za 500 000KC a jsou firmy co  to udelaji za
100 000KC a rozdil mezi deskama nebude zadny
obe budou bezvadne chodit a vy uz jen budete zadavat desku do vyroby

David