RE: Embedded aplikace, návrh, programování....

Jan Kral kral@fortech.cz
Sobota Únor 23 00:29:53 CET 2008

A takhle nejak asi vznikaji famy JPP. To co zminujete jsem slysel taky, ale zaroven zaznelo, ze se jedna o procesory AVR32 (coz ma byt nova rada) u kterych je prave problem s vydrzi FLASHky a presne z tohoto duvodu jsou zatim dostupne jen jako vzorky.
Nepredpokladam, ze by si jakakoliv firma, ktera je na trhu uz nejakou dobu dovolila dat do prodeje neco takovehoto.

JK

Informaci o spolehlivosti procesorů Atmel mám od oficiálního zastoupení pro ČR. Člověk z technické podpory mi na rovinu řekl, že jestliže uvažuji o co možná maximální spolehlivosti, tak mám rovnou zapomenout na Atmel. Oficiální info... v několika posledních seriích jejich procesoru se po jisté době samovolně vytratí data z čipu.....

Stalo se bohužel to čeho jsem se bál.... Více méně žádná jednotná odpověď, každý preferuje trochu jiné řešení...