Alternator - Auto

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Čtvrtek Únor 21 19:14:20 CET 2008

No mohlo by to byt vic, ale myslim, ze nikdy nebylo a baterka snad
chvili vydrzi. Jak uz nekdo psal, asi vlastnost Omegy.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Thursday, February 21, 2008 6:52 PM
To: HW-news
Subject: Re: Alternator - Auto

No a nemělo by tam být víc? Nebo to omezuje vybitá baterka? Když jsem
měl
Š120 už s tranzistorovým regulátorem, byl nastavený na 14V. Hned první
zimu
to nechtělo startovat, baterka byla podle hustoměru na 50%.Dal jsem do
regulátoru pár diod aby to získalo teplotní závislost. V létě to mělo
okolo
13,7 a v mrazu až 14,2. Neměl jsem problémy ani se startováním, ani s
úbytkem vody a baterka tam vydržela opravdu dlouho. Potom když jsem měl
Favotita, byl jsem nerv=ozní z toho že regulátor je zadělaný v
alternátoru a
nedostanu se k němu. Ale kupodivu to fungovalo dobře. Teď u Felicie to
už
nesleduju vůbec.

Anděl
.