Alternator - Auto

Vláďa Anděl vaelektronik@vaelektronik.cz
Čtvrtek Únor 21 18:52:29 CET 2008


No a nemělo by tam být víc? Nebo to omezuje vybitá baterka? Když jsem měl 
Š120 už s tranzistorovým regulátorem, byl nastavený na 14V. Hned první zimu 
to nechtělo startovat, baterka byla podle hustoměru na 50%.Dal jsem do 
regulátoru pár diod aby to získalo teplotní závislost. V létě to mělo okolo 
13,7 a v mrazu až 14,2. Neměl jsem problémy ani se startováním, ani s 
úbytkem vody a baterka tam vydržela opravdu dlouho. Potom když jsem měl 
Favotita, byl jsem nerv=ozní z toho že regulátor je zadělaný v alternátoru a 
nedostanu se k němu. Ale kupodivu to fungovalo dobře. Teď u Felicie to už 
nesleduju vůbec.

Anděl
.
----- Original Message ----- 
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta@gmail.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 21, 2008 10:01 AM
Subject: RE: Alternator - Auto


Tak abych to uzavrel, regulator vymenen, napeti bez zvlastni zateze
13.8, po zapnuti vseho co me napadlo 13.4, coz asi celkem jde. Zmerim
jeste po zahrati a zabehnuti ;-)

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list