Alternator - Auto
Vláďa Anděl
vaelektronik@vaelektronik.cz
Čtvrtek Únor 21 18:52:29 CET 2008
No a nemělo by tam být víc? Nebo to omezuje vybitá baterka? Když jsem měl
Š120 už s tranzistorovým regulátorem, byl nastavený na 14V. Hned první zimu
to nechtělo startovat, baterka byla podle hustoměru na 50%.Dal jsem do
regulátoru pár diod aby to získalo teplotní závislost. V létě to mělo okolo
13,7 a v mrazu až 14,2. Neměl jsem problémy ani se startováním, ani s
úbytkem vody a baterka tam vydržela opravdu dlouho. Potom když jsem měl
Favotita, byl jsem nerv=ozní z toho že regulátor je zadělaný v alternátoru a
nedostanu se k němu. Ale kupodivu to fungovalo dobře. Teď u Felicie to už
nesleduju vůbec.
Anděl
.
----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta@gmail.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, February 21, 2008 10:01 AM
Subject: RE: Alternator - Auto
Tak abych to uzavrel, regulator vymenen, napeti bez zvlastni zateze
13.8, po zapnuti vseho co me napadlo 13.4, coz asi celkem jde. Zmerim
jeste po zahrati a zabehnuti ;-)
_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list