Kde je PIN o platebni karty?

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Středa Únor 20 15:55:33 CET 2008

Obecne se ustupuje od karet s mg. prouzkem a to z duvodu, ze je az smesne
triviální poridit klon teto karty, postupne se tedy prechazi na karty s
chipem, ktere mají o nekolik radu vyssi uroven zabezpeceni, klon se
oficiálně zatím nikomu nepodarilo zmaknout.
Jinak receno na chipu jsou stejne nebo podobne udaje jako ty co jsou na
mg.stope, jen jsou lepe chraneny. Vedlejsim benefitem chipu je moznost
vyuzivat chip pro dalsi dodatkove funkce jako je elektronicka penezenka atd.
Teoreticky by tedy měli byt na pumpe akceptovat i udaje z chipu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Richard Kaliciak
Sent: Wednesday, February 20, 2008 3:24 PM
To: HW-news
Subject: Re: Kde je PIN o platebni karty?

Dobry den,

ked uz je rec o kartach, chcem sa na nieco opytat. Vzdy, ked tankujem v
cechach a platim ec-kartou (maestro), na ktorej mam cip (geldkarte), tak
to furt strkaju tym cipom dovnutra. Ked im poviem, aby ju pretiahli s
mg. pasikom, tak sa cuduju. Na tom cipe mam nabitych tak okolo 25 Euro,
ale pochybujem, ze by z toho na pumpe vedeli odcitat.
Takze: co je vlastne na ceskych kartach v cipe?

Richard Kaliciak

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 2888 (20080220)

http://www.eset.cz