H-most řídící obvod

hobby@rq-elektronik.sk hobby@rq-elektronik.sk
Středa Únor 20 11:30:56 CET 2008

zdravim,
sice som take nieco este nerobil ale teraz mam diplomanta co to riesi - a
zda sa mi ze to komplikujete.

napajat peltiera PWMkou je asi zbytocnost pri tepelnej zotrvacnosti tej
hmoty, staci tam povedzme zapnut/vypnut par krat za sekundu a toto sa uz
neda nazvat PWMkou.
dalej, nejaky chip pre riadenie motora tam je zbytocny, pretoze aj tak by
ste museli mat minimalne vstup hreje/chladi a shutdown.

studentovi som doporucil dva NMOSy a dva PMOSy, 4 NPN + 4 pullupy a 4
riadiace signaly z procesora. tymto (cez sw) sa este aj poriesi prudova
spicka pri prepinani mostika.

p.rosko