H-most řídící obvod

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Středa Únor 20 10:25:27 CET 2008

Potřeboval bych poradit řídicí obvod pro H-můstek se vstupním napětím
15V a proudem 30A (takže nejlépe s externími MOSFETy). Také by měl mít
vlastní oscilátor a řízení střídy a umět otáčet polaritu. A nakonec by
měl být dostupný v kusovce a DILu.

Potřebuji to na řízení Peltierova článku (takže žádné indukčnosti, ale
asi to bude chtít nějaký obvod pro řízení DC motorů, ale moc se v tom
nevyznám). Nejlepší by bylo i nějaké to vzorové schémátko, případně i DPS.

Ještě by mě zajímalo, jaké je vhodná spínací frekvence mostu, když bude
napájen ze spínané zdroje s frekvencí spínaní 60 kHz.

Díky za odpovědi
OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |