Alternator - Auto

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 20 11:16:36 CET 2008


12,2 je IMHO v platnejch mezích. Stav baterky je lepší posoudit podle
hustoty elektrolytu.

P.K.

20.2.08, Michal HW <michalgregor@centrum.cz>:
>
>
> Tak jsem si schválně změřil baterku v autě. Po vypnutí tam mám 12,2V. (po
> delší jízdě)
> Není to málo? Kolik by tam mělo být? Jak poznám jestli je vadná baterka nebo
> alternátor nebo regulátor?
>
> Michal Gregor
>
>
> ----- Original Message -----
> From: Pavel Krafčík
> To: HW-news
> Sent: Wednesday, February 20, 2008 10:03 AM
> Subject: Re: Alternator - Auto
>
> Dobrý den,
>
> V autoškole nám učitel vysvětloval, jak startovat s cizí baterkou a jak
> připojit zpátky baterku vlastní a finta měla spočívat v tom, že se
> alternátor musel před odpojím baterky zatížit. Třeba světly, nebo
> vyhříváním skla,... Nikdy jsem to nezkoušel, ale připadá mi to logické.
>
>
> Pavel Krafčík
>
>
>
> Kručinský Ladislav napsal(a):
> > To, že alternátor nesmí běžet bez baterie ve světle bodu 4.4 uvedeného
> laboratorního protokolu vyznívá už jenom jako jakási opravářská latina - na
> grafu je jasně vidět, že regulátor udrží napětí do 15V v celém rozsahu
> otáček i bez baterie.
> > Možná odpojení zátěže za běhu vyvolá špičku která prorazí diody ale to je
> jiný případ.
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
>


Další informace o konferenci Hw-list