Alternator - Auto

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Únor 20 10:18:27 CET 2008


Tak jsem si schválně změřil baterku v autě. Po vypnutí tam mám 12,2V. (po delší jízdě)
Není to málo? Kolik by tam mělo být? Jak poznám jestli je vadná baterka nebo alternátor nebo regulátor?

Michal Gregor
  ----- Original Message ----- 
  From: Pavel Krafčík 
  To: HW-news 
  Sent: Wednesday, February 20, 2008 10:03 AM
  Subject: Re: Alternator - Auto


  Dobrý den,

  V autoškole nám učitel vysvětloval, jak startovat s cizí baterkou a jak 
  připojit zpátky baterku vlastní a finta měla spočívat v tom, že se 
  alternátor musel před odpojím baterky zatížit. Třeba světly, nebo 
  vyhříváním skla,... Nikdy jsem to nezkoušel, ale připadá mi to logické.


  Pavel Krafčík



  Kručinský Ladislav napsal(a):
  > To, že alternátor nesmí běžet bez baterie ve světle bodu 4.4 uvedeného laboratorního protokolu vyznívá už jenom jako jakási opravářská latina - na grafu je jasně vidět, že regulátor udrží napětí do 15V v celém rozsahu otáček i bez baterie.
  > Možná odpojení zátěže za běhu vyvolá špičku která prorazí diody ale to je jiný případ. 
  _______________________________________________
  HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
  Hw-list@list.hw.cz
  http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20080220/3f146edd/attachment-0001.htm 


Další informace o konferenci Hw-list