Alternator - Auto

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Středa Únor 20 10:56:07 CET 2008


Odpojit se nepochybne muze, I u benzinoveho. Otazkou je jen co vsechno
to odnese ;-)
Tem spickam docela verim, pokud by to bylo zcela nezatizene, nakonec
muze vzniknout prepeti I zbytkovym magnetismem, ze.


-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, February 20, 2008 10:50 AM
To: HW-news
Subject: Re: Alternator - Auto


Prej u dieslu to neni problém, tam se baterka může odpojit za běhu
motoru.

P.K.

20.2.08, aze <azehw@volny.cz>:
> ...až na to, že na něm vznikají několikasetvoltové špičky. Žádná 
> latina. Malinko o tome něco vím... AZE
>
> ----- Original Message -----
> From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz>
> To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Sent: Wednesday, February 20, 2008 9:43 AM
> Subject: RE: Alternator - Auto
>
>
> To, že alternátor nesmí běžet bez baterie ve světle bodu 4.4 uvedeného

> laboratorního protokolu vyznívá už jenom jako jakási opravářská latina

> - na grafu je jasně vidět, že regulátor udrží napětí do 15V v celém 
> rozsahu otáček i bez baterie. Možná odpojení zátěže za běhu vyvolá 
> špičku která prorazí diody ale to je jiný případ.
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list