Alternator - Auto

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Únor 20 10:49:57 CET 2008


Prej u dieslu to neni problém, tam se baterka může odpojit za běhu motoru.

P.K.

20.2.08, aze <azehw@volny.cz>:
> ...až na to, že na něm vznikají několikasetvoltové špičky. Žádná latina.
> Malinko o tome něco vím...
> AZE
>
> ----- Original Message -----
> From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz>
> To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
> Sent: Wednesday, February 20, 2008 9:43 AM
> Subject: RE: Alternator - Auto
>
>
> To, že alternátor nesmí běžet bez baterie ve světle bodu 4.4 uvedeného
> laboratorního protokolu vyznívá už jenom jako jakási opravářská latina - na
> grafu je jasně vidět, že regulátor udrží napětí do 15V v celém rozsahu
> otáček i bez baterie.
> Možná odpojení zátěže za běhu vyvolá špičku která prorazí diody ale to je
> jiný případ.


Další informace o konferenci Hw-list