Alternator - Auto

Jaroslav Buchta jardabuc@seznam.cz
Úterý Únor 19 18:27:27 CET 2008


Resim ted zrovna alternator z Opla Omegy, nejak jsem vcera zjistil, ze
baterka je tezce malo nabita a ted po nabiti a nastartovani napeti
nevyleze nad 12.3V Mereno i osciloskopem, docela hladky prubeh napeti.
Pri zatezi taky neklesne pod 12V, takze neco dava. Alt. jsem vyndal,
sundal regulator - uhliky nejsou zrovna dlouhe, ale taky nevypadaly az
tak tragicky, takze zahada.
Co me jeste mate - jak je zapojeno vinuti ? Je vyvedeno 2x6 dratu, 2
jsou vzdy spojeny v jednom ze 6ti uzlu. Z nich 3 pak vedou na 3+3 diody
na + a 3 na diody na -. Jak je to vinuti proboha organizovano? 
Co jsem koukal na schemata, vetsinou jsou kreslena do hvezdy, ale toto?
Vinuti se zda komplet dokola propojeno (0R) Je to BOSCH 120A.
Regulator koupim a zkusim novy, ale trosku me to znervoznuje. Rotor ma
2.1Ohmu, to by snad mohlo byt OK ? 
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20080219/f05514db/attachment-0002.htm 


Další informace o konferenci Hw-list