Linux a wine (bylo HW - antivirovy program)

racek Jozef_Racek@tempest.sk
Úterý Únor 19 16:56:21 CET 2008

Jaroslav Lukesh wrote:

>O to nejde, pak je to úzce specializovaný pracovní počítač a tam připojení k
>Internetu nemá co dělat. Kdy si lidi konečně uvědomí že pokud budou používat
>vyhrazené prostředky na určité aplikace, že to bude nakonec levnější?

Absolutny suhlas.

>Proto
>taky vmware je tak aktivní ve virtualizacích, právě z tohoto důvodu - lehne
>jen jeden aplikační server, ostatní jedou. A není třeba stoh fyzických
>serverů, stačí jeden-dva.

VMware je hlavne modna vlna. Ma svoje vyhody, aj nevyhody. Musi sa
pouzivat s rozvahou.
Napr. na kazdom serveri v blade (8) v bladovom chasses VMware server s 5
virtualnymi servermi, (=40 serverov)
vratane DB a pripojenych na FC interny switch v blade chasses, ktory je
spojeny s  ostatnym FC svetom (a teda aj polami) jednou 2Gbit linkou ...
A potom support ries - nase servery su nejake pomale... ( teoreticky ...
2Gbit=200MB, 200MB/40 serverov= 5MB pristup na drahe vykonne FC diskove
polia ;-))) )
nebudem menovat konkretneho zakaznika...ktoremu sa prekryl marketing
Blades a VMware, ale zamyslenie chybalo...
Pripadne ked zlahne HW server, tak zlahnu aj vsetky virtualne servery a
firma stoji a pride o XYZ penazi.

Vzdy je to o tom, co je medzi klavesnicou a operadlom stolicky.
Predhistoricke: "Dvakrat meraj a raz rez" plati stale. Pouzivanie hlavy
na zvazenie moznosti a vyber VHODNEHO riesenia,
potrebneho na dosiahnutie ciela je NUTNE.

PS. zivia ma hlavne komercne unixy (Solaris a pod.), v mensom linuxy aj WIN.