Kodovani UTF-8

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Únor 19 13:12:18 CET 2008

Vsem, kteri za "mrseni" diakritiky obvinuji ruzne programy at OS nebo mail klienty, tak si budte jisti, ze to zda bude diakritika zmrsena ci nikoliv zalezi zejmena na postovnich serverech, pres ktere ta predmetna zprava jde. Protoze tato cesta je dopredu s jistotou neurcitelna a muze byt pro dve, v ruznem case, zaslane zpravy na stejnou adresu jina, tak jedinou rozumnou cestou, jak mit jistotu, ze bude mnou zaslany mail citelny je psat bez diakritiky, jak pise wek.
Pripadne bych to videl tak, ze kdyz se budu na neco ptat a budu chtit odpoved, tak nebudu riskovat, ze mou zpravu nekdo neprecte kvuli diakritice. Kdyz uz by mi nekdo v takovem pripade odpovidal a nahodou to bude "zasifrovane" tak je muj problem, kdyz se nebudu snazit si to precist :-)

JK