AVR ATmega64 ISP+USART

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Úterý Únor 19 15:53:14 CET 2008

Na prepinani seriak/ISP jde pouzit specialni pin z programatoru (pin 3
na 10-tipinovem konektoru). Presne na tyto veci je ten pin urcen
(casto se s nim ovlada LED). Podporuje ho i 'slepenec' ponyprog o
'dospelejsich' programatorech nemluve. Pokud programator dany signal
nepodporuje, jde si pomoct jumperem.

Marek