HW - antivirovy program

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Úterý Únor 19 14:26:30 CET 2008

Máte naprostou pravdu - drtivá většina = řekněme 99% ? Já za den registruji desítky pokusů o přístup k mému PC z venku. Jak dlouho že to bude trvat, než narazím na to jedno procento ? Velký Bill na vás z vysoka... Ale internetoví mafiání se budou tetelit blahem až si z přečnou heslo k Vašemu internet bankingu :-).

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Tuesday, February 19, 2008 2:08 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: RE: HW - antivirovy program

Drtivá většina moderních "virů" jsou pouze VBS sračky, jejichž schopnost se
jakkoliv ukrývat je naprosto nulová a spolíhají na blbost uživatele, který
je i přes několik varování spustí.
A jako správný paranoik vím, že Bill Gates si každé ráno čte moje emaily,
Pentagon kontroluje, který stránky navštěvuju a BIS hlídá, jestli nemám v PC
dětský porno a to včetně PDA, který není připojený na internet...

--
Čest práci a rukám klid!