Kde je PIN o platebni karty?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Únor 19 11:53:36 CET 2008

S PayPal + eBay problémy nemám, ale je fakt, že platby byly řádově v
tisících Kč maximálně. Jak už bylo zmíněno, PayPal umožňuje buď konverzi
měny za poplatek nebo používá oboustraně jednu měnu a konverzi provádí
banka. U některých banka je levnější, aby tu konverzi prováděla banka
(tuším, že jsem slyšel o ČSOB), ale třeba u eBanky ta konverze vychází +/-
stejně.
No a pak jsem měl u eBay problém s adresou, jednu položku jsem měl
nevyplněnou, byl to kraj, který se u nás v adrsách nepoužívá a eBay tam furt
cpal nesmyslně slovo "default", i když jsem tam měl prázdný okýnko. Když
jsem jim to psal, tak odpověděli, že všechno funguje správně, tak jsem to
nakonec vyřešil tak, že jsem tam dal "-". To už v adrese tak nevadí a nikdo
se neptá, jestli je adresa OK. Možná už to dokonce opravili a možná to byl
problém jenom ebay.co.uk.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death