Kde je PIN o platebni karty?

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Úterý Únor 19 08:55:49 CET 2008

Dokud kartu vloženou do PayPal neexpandujete, není možné platit přes nějaký
limit cca 2000,-Kč. Pokud chcete platit větší částky, je třeba expandovat
kartu vázanou k určitému kontu a tím potrvdit, že souhlasíte jak autenticky,
tak i se zvýšením možných plateb i jejich důsledky. Pokud se Vám i poté
nedaří platit větší částky, neváhejte kontaktovat Help, jsou velmi slušní i
když ne moc rychlí. Je to ochrana proti kopírovačům čísla a ochranného kódu.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: gatilo
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, February 19, 2008 2:00 AM
  Subject: Re: Kde je PIN o platebni karty?

  19.2.2008, 1:38:32

  Dobra fligna to je, jinak by lidi PayPal asi nepouzivali, ale zas tak
  moc dobra byt nemusi, zvlast pro nas stredoevropany.
  Absolvoval jsem zalozeni PayPal uctu minuly tyden, a tak jsem
  pohledaval ruzne info, co a jak. Na netu je spusta breku od lidi
  kterym to zdaleka nefunguje tak dobre jak cekali.
  Asi nejvetsi problem je omezeny limit pladeb, drobne castky jdou
  platit bez problemu, ale vetsi uz system obcas nepovoli.
  Cele to pripomina Kafkuv zamek, nekdy a nekomu to funguje dobre,
  nekdy a nekomu to funguje blbe, a nekdy a nekomu vubec. Pricemz je
  absolutne nemozne zvedet proc zrovna vam a zrovna vcera zablokovali
  ucet.
  Pokud platite v jine mene nez mate ucet, uz to pro vas, co by platiciho
  neni zcela bez poplatku, a nekdy to muze byt i drazsi, nez prima
  platba kartou.
  Na druhou stranu musim rict, ze vlastni zalozeni a overeni uctu, ktere
  take mnoha lidem delalo potize u mne proslo bez jedineho problemu.
  Drobny proble nastal jedine u provazani ebay a paypal uctu. U paypalu
  mam jmeno a adresu s diakritikou, coz ebay neprekousl a zobrazuje
  hejno otazniku.

  S pozdravem Pavel
    mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz