HW - antivirovy program

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Únor 18 20:37:24 CET 2008

On Mon, 18 Feb 2008, Jindrich Kubec wrote:

> Avast.
>
> Jedno z poslednich testovani zde:
> http://blogs.pcmag.com/securitywatch/Results-2008q1.htm
>
> Rychle kratke a spolehlive updaty z mistnich koncin, nizka spotreba
> systemovych prostredku, jednoduche rozhrani, moznost doma vyuzivat
> nekomercne zdarma (v praci komercne nezdarma ;) ).

Pouzil jsme Avast na PC s Win98 - po instalaci mi zacalo blbnout vypinani.
Pocitac se jakoby zastavil ale vypnuti se nedokoncilo. Musel jsem vypinat
cudlikem , pri naslednem spusteni vzdy kontrola konzitence disku. Stavalo
se tak v jednom ze ctyr pripadu, zcela bez priciny, zacalo to po intalaci
Avastu.

Ted mam PC s WinXP - vse OK, po instalaci Avastu prisel problem s bootem.
Po zapnuti zachrousta disk ale dal se nic nedeje. Resi to cudlik reset kde
druhy restart nabehne do windows hlasky o chybnem startu a zadost o volbu
bootu. Volim pokracovat jako by se nic nestalo, windows nabootuji a
pracuji. Po dalsim vypnuti zas tak. Avast jsem vyhodil - problemy zmizely.

Musim rict ze Avast je mnohem vetsi kram nez AVG. 3x instalace 2x potize.