HW - antivirovy program

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Únor 18 16:18:05 CET 2008

Pane Galuszka, kdykoli za mnou někdo přijde že mu nejede pičítač, dám mu tam
poslední dobrou verzi Mandrivy - ta 2008 je vcelku povedená (předtím
2005LE). I 13 letému gamesníkovi jsem dal Mandrivu, a co byste řekl? Hry už
tolik nehraje, rodiče jsou spokojeni a klučina se chlubí před visťákama svým
vypiplaným 3D desktopem Když jsem ho po asi půlroce viděl, myslel jsem že
tam má nějakou disneyovku a ne desktop.

----- Original Message -----
From: "Jan Galuszka" <konference@ei.cz>

Prave mi Norton nahlasil, ze licence skoncila.

Prosim o radu odborniky, jaky antivirus mam nasadit.

Jedna se o jeden notebook, hlavne aby to zbytecne nezdrzovalo pri praci a
chranilo dobre.

Nepotrebuji free verzi, finance se na to najdou.

Diky za rady

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )