TME tranzistory BSS83

Pondělí Únor 18 15:23:16 CET 2008

Já jsem kdysi dávno kupoval BSS83 u Koaly, ale mám dojem že jsem tam
vykoupil něco co jim tam náhodou zbylo. U chobota vždycky měli (možná ještě
mají) BSS83P a taky jim říkají BSS83.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Petr Tošovský" <PetrTosHW@PTmodel.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, February 18, 2008 11:32 AM
Subject: TME tranzistory BSS83

Zdravim vsechny.
Pred nejakym casem jsem to urgoval u TME, ale stale se k tomu nemaji aby
alespon odpovedeli, takze to napisu i sem.
Kupovali jsme u TME nekdy v prosinci tranzistory BSS83 s tim ze to jsou
N-mosfety. V nabidce maji v pouzdre SOT143 a SOT23. Ja radsi obvykle
SOT23 tak jsem je i objednal ale po dlouhem badani proc osazena deska
nefunguje jsem prisel na to ze BSS83 se v SOT23 nevyrabi, v SOT23 se
vyrabi jen BSS83 P ktery je P-mosfet. Nevim proc to je takto
nestandardne resene, ale proste to tak je a v eshopu TME to P ve znaceni
vypadlo a i v popisu (i na dodanych pytlickach se soucastkami) je chybne
uveden N-mosfet. Tak se nenechte nachytat, at nemusite menit tranzistory
jako ja.
Jak jsem rikal na zacatku, dal jsem jim o tom uz pred nejakym casem
vedet, ale jeste ani neodpovedeli na prvni mail ...

--

Tosa