Vicezilovy kabel

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Pondělí Únor 18 11:38:51 CET 2008

Mohl by mi prosim nekdo poradit kde sehnat par metru (do 5m)
viceziloveho lankoveho kabelu? Predstavoval bych si neco jako LiYY kabel
16x0,25mm2 nebo 14x0,5mm2 od Kabla Vrchlabi, ale pry ho nemaji skladem a
nikdo jej v soucasne dobe neobjednaval, takze ani nebude. Jedinne co mi
nabidli byl nejaky 7x0,35mm2. Jde mi o ziskani samostatnych zil s vice
nez standardnimi 8 barvami. Budu je pouzivat samostatne, takze stineni
na kabelu je zbytecne, bude mi jen komplikovat jeho rozrezavani. Mel
jsem tu kus kabelu, ktery mel cca 25 zil ruzne prouzkovanych, to by bylo
idealni, ale nemuzu jej nikde najit co je to zac.
Predem diky za tipy.

--

Tosa