Otazky k ADSL

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Neděle Únor 17 23:30:04 CET 2008

> Co se tyka IP telefonu (to jsou ty zvlastni, ktere se pripojuji do
> ethernetovych zasuvek ADSL modemu), daji se samozrejme zapojit i do
> jakehokoliv switche, ktery bude za modemem. Pokud tam date routerik zapojeny
> jako typicky domaci router, to znamena wan port k ADSL modemu a LAN porty do
> domaci site s IP telefony, IP telefony nebudou pravdepodobne fungovat diky
> dvojnasobnemu NATu, ktery tam vznikne.

Zdravím,
  abychom kolegu nemátli, myslím, že on se ptal na ANALOGOVÉ, nikoliv IP
telefony, a ten ADSL modem Vigor, o kterém se zmiňoval, je opravdu umožňuje
připojit, viz můj příspěvek k tomuto problému... Ta firma dělá, jak jsem
zjistil, celkem pěkné malé media gatewaye i s více FXS/FXO porty.
   S pozdravem Pavel Troller