Jak se dobrat verejne adresy kdyz je provider kr...n

Martin Patka hwmp@mikroservis.cz
Pátek Únor 15 16:10:17 CET 2008

Zdravim,

pokud jste chtel jenom verejnou adresu a nikoliv pevnou verejnou, tak
ten provider jen prehodil Vasi MAC z privatniho poolu do verejneho poolu
a tim padem ji ani nemusi znat (prideluje se dynamicky).   A pokud si na
cilovem pocitaci/routeru nedate renew, tak tu starou adresu budete mit
treba i 3 dny, nez ji vyprsi platnost...
V pripade, ze tu adresu mate pridelovanou z nejakoho poolu, musite pouzit
DynDNS pro pristup z internetu k Vam.

Pokud jste chtel pevnou verejnou adresu, tak ta urcite nebude zadarmo,
ale v tom pripade by Vam ji ten provider mel sdelit.

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz