Jak se dobrat verejne adresy kdyz je provider kr...n

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Pátek Únor 15 12:25:48 CET 2008

To jistě, ale pokud se na jeho počítači nic nemění a není tam nastaveno
DHCP, tak má logicky adresu pořád stejnou, tudíž neveřejnou. Vycházím z
předpokladu, že ISP nemá povoleno přidělování adresy přes DHCP.
A hlavně pořád nechápu, proč mu ISP není ochotný sdělit jeho novou
veřejnou IP :-(

Milan