Jak se dobrat verejne adresy kdyz je provider kr...n

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Únor 15 12:21:05 CET 2008

Samozrejme ze to je podvod a je to tak jak pisete - mam adresu stale
jako jsem mel pred zmenou.

Nicmene to nebrani nicemu, aby na jejich routeru pozadavky na tuto IP
premapuji na nejakou uvnitr chranene site - tedy na muj router. Je to
vlastne neco jako poskytuji levne routery, funci DMZ (demilitarizovane
zony).

Radek Vicek