Jak se dobrat verejne adresy kdyz je provider kr...n

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Únor 15 12:21:56 CET 2008

Presne tak to funguje u meho providera . Vnitrni adresu mam trebas
192.168.32.11 a vnejsi xx.xx.xx.xx a pritom vsechno funguje . On line hry,
primy pristup na FTP , HTTP zkratka vsechny porty ten router smeruje na mou
vnitrni adresu . Kdyz sem po zapnuti teto sluzby koukal na logy z firewallu
tak to slo hned poznat jak zvysila cetnost ruznych zahozenych prichozich
spojeni .

snehulak