***SPAM*** RE: OT: HD s limit switchem

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Únor 14 22:06:53 CET 2008

Nevím co tu řešíte.

měl jsem PC s MB co uměl 8GB disk se 40GB diskem. Disk sice měl taky 32GB
switch, ale nepoužil jsem ho. První partišna byla do těch 8GB, systém pak
viděl i tu druhou, velikou. FOrmátované to bylo přes partition magic na tom
stroji (přesun a resize partišny ze 4GB disku na ten 40G).

JL.

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
Mno, to ano, dakujem; ale mna stareho vrtaka len takym jednoduchym opisom
neodbijete... :-)

Vie mi to prosim niekto vysvetlit? Berte to tak, ze som sa pred cca 5 rokmi
obtrel o ISA, ale detaily mi uz z hlavy vysumeli. Mal som za to ze LBA riesi
vsetky problemy po 2^32*512 bytes (co ak dobre ratam je 2TB, plusminus). V
com je teda problem?

wek