OT: HD s limit switchem

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Únor 14 21:56:27 CET 2008

Mno, to ano, dakujem; ale mna stareho vrtaka len takym jednoduchym opisom neodbijete... :-)

Vie mi to prosim niekto vysvetlit? Berte to tak, ze som sa pred cca 5 rokmi obtrel o ISA, ale detaily mi uz z hlavy vysumeli. Mal som za to ze LBA riesi vsetky problemy po 2^32*512 bytes (co ak dobre ratam je 2TB, plusminus). V com je teda problem?

wek