Napajeni LEDek

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Čtvrtek Únor 14 19:28:29 CET 2008

> S tim LM317? Jak by 100A dokazal?

Puvodne chtel davat ke kazde LED jeden, takze by jich mel nekolik stovek
:)).
A pro tech nekolik stovek by pak dimenzoval ten zdroj 5V 100A :)).
Navic kazdy LM317 bude odebirat proud pro sebe.
Resneni k jedne LED jeden LM317 je spatne, jak technicky, financne a
energeticky.

> vedenich (pri

> Ale shodneme se na tom, ze nebyl zamer to tahat 2 kilometry daleko?

Kdyz mas tu potrebu, ja se bavim o tom, ze pri 100A na 5 V bude mit velky
problem
to vest i na vzdalenosti centimetru.

> Myslis Vcore napeti? To se prece meni podle typu procesoru, tak jak by
> to udelali s univerzalnim zdrojem? A kam tedy vedou tech 20A na 5V
> vetvi a 30A na 3,3V vetvi, kdyz je to tak ztratove?

Rizeni napeti neni zadny problem, problem je proud.
Problem CPU je ten, ze odebira na cca 1V proud cca 100A, coz znamena
dimenzovat vodice na cca 10 mm ^2 :)).

Nic, koncim diskuzi, tohle neni konstruktivni.

	Slavek