Napajeni LEDek

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Únor 14 18:59:43 CET 2008

Puvodni zprava ze dne 14.2.2008 od Slavomir Skopalik:

> Hmm, to je pro mne celkem novinka. PS: Ztraty rostou s kvadratem
> proudu. Neco jineho je 10mA a neco jineho jsou stovky LED (jak byl
> puvodni dotaz) s celkovym proudem v desitkach amperu, tam jsou jiz
> ztraty jak na vedeni, tak na prvcim velmi vyznamne.

S tim LM317? Jak by 100A dokazal?

> Aha, ja si porad myslel, ze vn a vvn jsou prave pro zvyseni
> ucinosti.

Ale shodneme se na tom, ze nebyl zamer to tahat 2 kilometry daleko?

> Mimichodem, tohle se pouziva i pri vedeni napajeni v PC (proto jsou
> menice tesne u CPU a ne ve zdroji a napaji se 12V a ne 5V prave pro
> zviseni ucinosti).

Myslis Vcore napeti? To se prece meni podle typu procesoru, tak jak by
to udelali s univerzalnim zdrojem? A kam tedy vedou tech 20A na 5V
vetvi a 30A na 3,3V vetvi, kdyz je to tak ztratove?

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz