Spolehlivost MCU a jejich odolnost EM polim

Jakub Ladman ladmanj@ontrack-web.com
Čtvrtek Únor 14 14:28:04 CET 2008

No....
Problem je v tom, ze onech jmenovitych 24V je ve skutecnosti 16-36V, tj, pevna
strida neni mozna. Navic to musi umet poznat napeti nizsi nez tech rekneme
16V a znemoznit funkci, protoze by to uz nedalo proud potrebny k pritahu, tim
by se to ani neprepnulo na usporny proud a tim by se ta civka zase upekla.
Proste vsechno v kombinaci s mym pranim aby se to obeslo bez rady soucastek
okolo integrace hovori pro ten jednocip.

Kazdopadne proste tu desku musim navrhnout poctive aby to ruseni pokudmozno
nevznikalo.

Jakub Ladman

Jakub Ladman
On-Track s.r.o.