Jeste jednou UV osvitka

Rollfree rollfree@volny.cz
Úterý Únor 12 22:35:27 CET 2008

Datasheet jsem k nim taky nesehnal. Ale za tu cenu si rikam, ze proste
udelam pokus. Tenhle tyden je budu objednavat.
Chci jich tam dat cca 50, coz pri seriovem razeni udela nejakych 170V.
Tak to budu napajet primo usmernenymi 230V, za to jednoduchy stabilizator
se zenerkou a BUT11A, no a za to pak odpor a LEDky.

rollfree